احتیاج به مسابقه تدارکاتی داریم، کار هندبال در قطر سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، مجتبی حیدرپور ملی پوش دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی هندبال در تبادل نظر با خبرنگار مهر، گفت: همانطور که مربی تیم ملی هم بارها گفته ما تقریباً هفتاد، هشتاد روز تمرین سالنی و توپی نداشتیم. اولین روز اردو سخت بود چرا که مدتها دست به توپ نشده بودیم. بعد از سه، چهار روز الان تمرینات بهتر شده است به طوری که تمرین توپی ما به حدی بود که بتوانیم در اردوی بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

احتیاج به مسابقه تدارکاتی داریم، کار هندبال در قطر سخت است

وی در خصوص خواسته بازیکنان برای هرچه بهتر برگزار شدن تمرینات تیم هم اضافه نمود: ما از نظر امکاناتی در شرایط خوبی نسبت به رقبای خود نیستیم. برای بهتر شدن به اردوها و بازی های تدارکاتی خوبی احتیاج داریم. احتیاج به حضور در تورنمنت ها و بازی های تدارکاتی داریم و اگر فقط در داخل کشور تمرین کنیم می گردد گفت کاری انجام نداده ایم.

هندبالیست کشورمان گفت: کار سختی در رقابت های انتخابی المپیک پیش رو داریم. قطر میزبان است و شانس اول حضور در المپیک. اولین تیم هم مستقیماً راهی المپیک می گردد و همین باعث شده تا کار سخت تر گردد. در حال حاضر تیم ما جوان شده و برای رسیدن به سطح اول آسیا کار زیادی پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان به مربیگری علیرضا حبیبی از 28 اردیبهشت ماه الی دوم خردادماه در تالار هندبال تهران برپا شد. تیم ملی هندبال کشورمان خود را برای حضور در دو رویداد انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا آماده می نماید.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25125

به "احتیاج به مسابقه تدارکاتی داریم، کار هندبال در قطر سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج به مسابقه تدارکاتی داریم، کار هندبال در قطر سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید