نیروی انتظامی در تعطیلات عید فطر اجازه سفر نخواهد داد

به گزارش مجله سرگرمی، فرهادی گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام هرگونه سفر از روز سه شنبه 21 تا شنبه 25 اردیبهشت ممنوع است.

نیروی انتظامی در تعطیلات عید فطر اجازه سفر نخواهد داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی درباره محدودیت های کرونایی در عید فطر گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام هرگونه سفر از روز سه شنبه 21 تا شنبه 25 اردیبهشت ممنوع است.

او گفت: وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط باید در این روز ها برای فروش بلیط های هواپیمایی که توسط شرکت ها فروش رفته است تهمیداتی بیاندیشند، همچنین برای سفر های زمینی با قطار، مترو و ماشین های شخصی تصمیماتی نظیر مسدود کردن راه ها از همان روز سه شنبه از ساعت 2 بعدازظهر تا روز شنبه اتخاذ شده است.

فرهادی در ادامه افزود: به نوعی تردد قرنطینه ای در استان ها اعمال شده است، همچنین افراد جامعه توجه داشته باشند که این محدودیت ها و عدم تردد ها در جهت جلوگیری از گسترش این ویروس جهش یافته جدید است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار کرد: محدودیت در سفر ها شامل تمامی استان های کشور می گردد و هیچگونه ارتباطی با رنگ بندی ها ندارد.

او افزود: نیروی انتظامی در این ایام مکلف شده است، تمامی جهت ها را مسدود نموده و با برنامه های از پیش مشخص شده خود با متخلفان به هر دو روش جریمه و ممانعت از تردد استانی برخورد های لازم را انجام دهد.

فرهادی گفت:ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها و اعمال محدودیت ها وظیفه داریم، حلقه محدودیت ها را تنگ تر کنیم تا اعمال محدودیت با صورت جدی تر در سراسر کشور اعمال گردد.

او خبرداد: در حال حاضر در شهر های قرمز، مشاغل گروه های 1 و 2 مجاز به فعالیتند و با رویکرد جدید وزارت بهداشت، مشاغل بیشتری می توانند مشروط به رعایت دستورالعمل ها به فعالیت خود ادامه دهند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144022

به "نیروی انتظامی در تعطیلات عید فطر اجازه سفر نخواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انتظامی در تعطیلات عید فطر اجازه سفر نخواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید