واکنش سرمربی چلسی به شایعات خرید هاورتز

به گزارش مجله سرگرمی، فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی مدعی شد این تیم هنوز پیشنهادی برای خرید کای هاورتز، ستاره لورکوزن ارائه نداده است.

واکنش سرمربی چلسی به شایعات خرید هاورتز

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد فوق العاده کای هاورتز در ترکیب لورکوزن در طول این فصل باعث شده تیم های عظیم و متمول اروپایی برای خرید او اقدام نمایند. در حال حاضر از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری پدیده 21 ساله و آلمانی نام برده می گردد، اما لمپارد ضمن تمجید از کای هاورتز مدعی شد تمرکز او روی بازی های بعدی چلسی خواهد بود.

فرانک لمپارد گفت: بی شک کای هاورتز بازیکن عظیمی محسوب می گردد، اما اگر فرایند پاسخ دادن من را دنبال نموده باشید متوجه می شوید من علاقه ای به صحبت کردن در خصوص دیگر تیم ها ندارد و در حال حاضر این موضوع مسئله ای نیست که روی آن تمرکز کنیم. بنابراین پاسخی از من دریافت نخواهید کرد.

هنوز باشگاه چلسی پیشنهادی برای خرید کای هاورتز ارائه نداده و با لورکوزن وارد مذاکره نشده است. ما قبل از شروع پنجره جابجایی تابستانی چند بازی دیگر در لیگ برتر پیش رو داریم و این موضوعی است که مورد اهمیت برای ماست. در حال حاضر تمام تمرکز ما باید روی بازی های به جامانده چلسی در ادامه فصل باشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98112

به "واکنش سرمربی چلسی به شایعات خرید هاورتز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی چلسی به شایعات خرید هاورتز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید