واگذاری گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی

به گزارش مجله سرگرمی، عملکرد پیروز گازرسانی در خراسان جنوبی موجب شد گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان نیز به شرکت گاز این استان واگذار گردد.

واگذاری گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان گفت: در سال اول شروع به کار دولت سیزدهم برنامه های هفته دولت توانست دستاور دها و خدمات دولت را به خوبی به اطلاع مردم برساند.

او اضافه نمود: ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با فعالیت کمیته های 14 گانه شکل گرفت که به نظر اینجانب و تأیید استاندار برنامه های کمیته ها در مجموع رضایت بخش بوده است.

عباس زاده بیان نمود: دولت سیزدهم در یک سال گذشته در حوزه های مختلف اتفاقات ارزشمندی رقم زده که توانستیم آن ها را به درستی به اطلاع مردم برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی توضیح داد: خراسان جنوبی توانست در جشنواره شهید رجایی به عنوان یکی از استان های برتر معرفی گردد که خود نشان از همکاری، همیاری و همدلی مجموع دستگاه های اجرایی استان است.

او ادامه داد: باید ساختار ستاد بزرگداشت هفته دولت جهت استفاده در هفته های دولت و دهه های مبارک فجر آینده حفظ گردد.

عباس زاده اظهار کرد: فعالیت های صورت پذیرفته در کمیته ها باید جهت بهره گیری در سال های بعد از سوی کمیته های کمیته اطلاع رسانی و فراوری محتوا مستندسازی گردد، زیرا در طول سال و سالیان آینده کاربرد دارد و می توان از آن جهت آماده سازی گزارش عملکرد سال های بعد و گزارش جامع سرانجام دولت بهره برد.

بیشتر بخوانید

  • گاز رسانی به شهرک های صنعتی تا سرانجام مردادماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: برنامه های برگزار شده در طول هفته دولت باید آسیب شناسی شده و نقاط ضعف و قوت احتمالی آن مورد آنالیز قرار گیرد تا برنامه های مشابه در سال های بعد از کیفیت بهتری برخوردار شوند.

او تکلیف اداره کل بازرسی استانداری را نیز ارائه بازخورد های مثبت و منفی برنامه های هفته دولت در بین مردم مطرح کرد.

عباس زاده اضافه نمود: سال جاری کار گازرسانی به روستا ها به اتمام رسید و پیرو آن کل جمعیت شهری و روستایی استان گازدار شدند و در آینده نزدیک نیز گازرسانی به واحد های فراوریی و صنعتی و شهرک های صنعتی استان به اتمام می رسد و این در حالی است که دو سال قبل شاخص گازرسانی روستایی در سی درصد بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: عملکرد پیروز گازرسانی در استان موجب شد گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان نیز به شرکت گاز استان خراسان جنوبی واگذار گردد.

او توضیح داد: باید کوشش کنیم مشابه آن چه در گازرسانی رقم خورد، در دیگر شاخصه های توسعه ای نظیر تأمین فضای آموزشی و آبرسانی به روستا های استان نیز به توفیق برسیم.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164413

به "واگذاری گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید