چرچسوف: سن پترزبورگ بهترین شهر میزبان جام ملت های 2020 اروپا خواهد بود

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است که سن پترزبورگ بهترین شهر در میان 12 شهر میزبان جام ملت های 2020 اروپا خواهد بود.

چرچسوف: سن پترزبورگ بهترین شهر میزبان جام ملت های 2020 اروپا خواهد بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، الکساندر چرچسوف گفت: اطمینان دارم که سن پترزبورگ به بهترین شهر میزبان بازی های جام ملت های اروپا 2020 تبدیل خواهد شد. به عنوان بازیکن و مربی تمامی شهرهای میزبان این رقابت ها را از نزدیک دیدم و مطمئن هستم دوباره از تمام دنیا در جام ملت های 2020 اروپا سبقت خواهیم گرفت. مسئله مهم تر این است که تیم ملی فوتبال روسیه در مرحله نهایی این رقابت ها حضور یابد، زیرا بدون حضور میزبان رقابت ها آن جذابیت لازم را نخواهد داشت.

استادیوم کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ میزبانی 3 بازی مرحله گروهی و یک بازی یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا 2020 را بر عهده دارد.

الکساندر چرچسوف، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه درباره استادیوم شهر سن پترزبورگ نیز گفت: این استادیوم تمامی دوستانم را متعجب و شگفت زده نموده است. آنها پس از دیدن استادیوم کرتوفسکی با شگفتی درباره آن صحبت می کردند. می خواهیم بازی انتخابی در جام ملت های 2020 اروپا برابر بلژیک را در این استادیوم برگزار کنیم. تیم ملی فوتبال روسیه در لیگ ملت های اروپا عملکرد بدی نداشت و فرصتی برای خود جهت صعود به مرحله نهایی باقی گذاشت. 56 بازیکن را برای تیم ملی فوتبال روسیه مدنظر داریم، اما هیچ بازیکنی از نگاه ما محروم نخواهد شد. بسیاری از بازیکنان روسیه پس از جام دنیای 2018 خداحافظی کردند و نام های جدید مورد توجه قرار می گیرند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11609

به "چرچسوف: سن پترزبورگ بهترین شهر میزبان جام ملت های 2020 اروپا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرچسوف: سن پترزبورگ بهترین شهر میزبان جام ملت های 2020 اروپا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید