ژاوی به نکونام: برای افتتاحیه لیگ بیا قطر

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از سرانجام بازی پرسپولیس - السد و آنچه برای ژای در ورزگشا آزادی رخ داد کاروان السد راهی هتل اسپیناس پالاس محل اقامت خود در تهران شدند .هنوز مدتی از حضور کاروان السد در هتل نگذشته بود که میهمان ویژه ژاوی از راه رسید و در لابی هتل به انتظار اونشست. جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی که سال ها سابقه بازی در لالیگا را دارد و به همین دلیل بارها با ستاره های اسپانیایی و غیراسپانیایی در لیگ اسپانیا روبرو شده بود بت قرار قبلی برای دیدار با کاپیتان وداع نموده این تیم، در لابی هتل محل اقامت حضور یافت.

ژاوی به نکونام: برای افتتاحیه لیگ بیا قطر

پس از حضور نکونام، ژاوی نیز از راه رسید و پس از خوش و بش گرمی که با نکونام داشت به همراه او راهی اتاق خود شد و در رابطه با مسائل مختلف فوتبال به صحبت پرداختند و از نکات آن می توان به آرزوی موفقیت ژاوی برای نکونام اشاره نمود. ژاوی برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران آرزوی موفقیت و مطرح کرد امیدوار است تا روزی نکونام را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران ببیند.

پس از آن نیز ژاوی درباره سال های آینده و برنامه های مختلف خود با نکو صحبت کرد. البته نکته قابل ذکر در این باره اینکه به احتمال فراوان، ژاوی هرناندز به مدت دو سال سرمربیگری تیم السد را برعهده خواهد گرفت.

در خاتمه این دیدار نیز ستاره اسپانیایی از جواد نکونام دعوت کرد تا وی با حضور در قطر ، به عنوان یکی از میهمانان ویژه به تماشای بازی افتتاحیه لیگ ستارگان قطر بنشیند.

3-220

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24720

به "ژاوی به نکونام: برای افتتاحیه لیگ بیا قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی به نکونام: برای افتتاحیه لیگ بیا قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید