گشت و گذار در پایتخت اسپانیا، با تور اتوبوسی مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، بر خلاف دیگر شهرهای اروپا که شرکت های بسیاری مجری تورهای اتوبوسی هستند، تور اتوبوسی مادرید تنها با نام اتوبوس های هاپ آن هاپ آف برگزار می شوند. اگر شما هم جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که به دیدن شهر مادرید در اسپانیا می روند، به شما پیشنهاد می دهیم که تور اتوبوسی مادرید را خریداری کنید. در این صورت به راحتی برای گشت و گذار در شهر می توانید به سراغ اتوبوس رفته و خود را از سیستم حمل و نقل در سفرتان بی احتیاج کنید. مجله اینترنتی خبرنگاران این بار شما را با تور اتوبوسی مادرید و تمام مقصدهای آن آشنا می نماید. مزایای این نوع تورها را به شما می گوید و نحوه خرید بلیت آن ها را نیز بیان می نماید.

گشت و گذار در پایتخت اسپانیا، با تور اتوبوسی مادرید

تور هاپ آن هاپ آف مادرید

در شهر زیبای مادرید، جاذبه های بی شماری برای بازدید گردشگران وجود دارد. برای شمایی که تازه وارد مادرید شده اید و لیستی پر از جاذبه در دستتان دارید، یکی از راهکارهای به صرفه می تواند خرید تور اتوبوسی مادرید باشد. با این تورها و سوار شدن بر اتوبوس های هاپ آن هاپ آف مادرید، می توانید یکی از جهتهای این نوع اتوبوس را انتخاب نموده و پس از خرید بلیط همان جهت، تک تک جاذبه های درون لیستتان را ببینید.

مزایایی که این نوع تورها برای گردشگران دارند شامل اعتبار یک روزه و دو روزه، ارائه بلیط به صورت پرینت شده یا بر روی گوشی موبایل، امکان کنسل کردن راحت و داشتن راهنمای صوتی و هدفن های رایگان که به زبان های اسپانیایی، کاتالان، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، عربی، روسی و … است. برای کنسل کردن سفر خود اگر تا 24 ساعت قبل از استفاده اقدام کنید می توانید کل مبلغ تور را دوباره دریافت کنید.

با این وجود به شما پیشنهاد می دهیم که بهتر است این تور را کنسل ننموده و حتما از آن بهره ببرید. از دیگر مزایای خرید تور اتوبوسی مادرید می توانید نقشه رایگن مادرید را هم دریافت کنید. همچنین برای بسیاری از رستوران ها و مغازه ها دریافت می کنید. در زمان خود نیز صرفه جویی می کنید.

زمان رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه بین 7 تا 15 دقیقه طول می کشد که بسته به فصل متفاوت است. یک دور کامل تور اتوبوسی مادرید در جهت شماره 1 حدود 80 دقیقه و در جهت شماره 2 حدود 65 دقیقه طول می کشد. بنابراین اگر بخواهید که در هیچ ایستگاهی پیاده نشوید و تنها شهر مادرید را از درون اتوبوس ها نظاره کنید، زمانی بین 65 تا 80 دقیقه را سپری خواهید کرد. اتوبوس ها نیز دو طبقه بوده که طبقه دوم روباز است. در نتیجه به راحتی می توانید دیدی کامل از شهر را داشته باشید. تنها برای روزهای تابستان کلاه آفتابی و عینک دودی و برای روزهای زمستان و پاییز، پانچو و بارانی به همراه لباس گرم بپوشید.

از خوبی های این تورها، تفکیک آن ها به صورت موضوعی بوده که به شما این اجازه را می دهد تا با توجه به سلیقه ای که دارید، آن ها را انتخاب کنید. جهت شماره 1 تور اتوبوسی مادرید از مناطق تاریخی می گذرد. جهت شماره 2 این اتوبوس ها، از قسمت های مدرن شهری می گذرد و جهت شبانه شما را با جاذبه های شبانه این شهر آشنا می کند.

تور اتوبوسی مناطق تاریخی مادرید - جهت شماره 1

جهت دایره ای شکل شماره 1 در تورهای اتوبوسی هاپ آن هاپ آف مادرید در قلب شهر می شود و شما را به دیدن جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر می برد. در این جهت از میان درختان باشکوه و هنرمندانه پاسئو دل پرادو گذشته و معماری ارزشمند هاپسبورگ (Hapsburg) را تحسین خواهید نمود.

تاریخ اسپانیا و مادرید در بسیاری از خیابان ها و کوچه های مادرید، نوشته شده است. به همین خاطر نقاط سمبلیک و کلاسیک معین شده بسیاری دارد. از ترآنگولو دل آرته (Triángulo del Arte) تا پالاسیو ریئل (Palacio Real) گرفته که می توانید ببینید. یا از پلازا دو سیبلز (Plaza de Cibeles) گر فته تا پوئرتا د تولدو (Puerta de Toledo) را هم در این جهت می توانید مشاهده کنید. جهت شماره 1 تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف مادرید شما را به گردشی کامل در منطقه تاریخی و به میان آثار هنری و گردشگری در مکان های گردشگری شهر می برد.

در میان جاذبه هایی که این اتوبوس ها از آن ها می گذرند، می توانید مناطق توریستی مورد علاقه تان را نتخاب نموده و خودتان برنامه بازدیدهای خود را بریزید. با عبور از قسمت های تاریخی شهر از جاذبه هایی همانند خیابان های زیر عبور خواهید کرد. در این خیابان ها بهتر است که پیاده شوید، در آن ها قدم بزنید و از نزدیک با آن ها آشنا شوید.

  • Barrio de las Letras
  • Paseo del Prado
  • Parque de El Retiro
  • Gran Vía
  • Puerta del Sol

خط جهت شماره 1 یا همان جهت تاریخی مادرید از 21 جاذبه شهر می گذرد و برای شما 21 ایستگاه در نظر گرفته است. در نهایت شما را به همان ایستگاهی بر می گرداند که برای اولین بار سوار تور اتوبوسی مادرید شده اید. نام این جهت ها یا ایستگاه ها به توضیح زیر هستند:

زمان رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه حدود 15 دقیقه طول می کشد. همچنین اولین اتوبوس از اولین ایستگاه در ساعت 10 صبح حرکت نموده و تا زمان 6 بعد از ظهر، تور اتوبوسی مادرید خاتمه می یابد.

تور اتوبوسی مناطق تاریخی مادرید - جهت شماره 2

مادرید تنها بناها و جاذبه های تاریخی اش نیست که می تواند برای شما گردشگران جذاب و دیدنی باشد. گاهی حرکت در جهت پیشرفت و مدرن در این شهر، تنها با دیدن جاذبه های مدرن آن امکان پذیر است. جهت شماره 2 تور اتوبوسی مادرید به شما این اجازه را می دهد که از مناطق مدرن و جدید این شهر دیدن کنید. در پایتخت اسپانیا بناهای بسیاری با معماری مدرن ساخته شده است که می تواند شگفتی را برای شما به همراه داشته باشد. شما با خرید بلیط این اتوبوس به دیدن تورس کی آی او (Torres KIO) می روید. همچنین از آثار هنرمندان بزرگ معاصر همانند پابلو پیکاسو و سالوادور دالی در موزه رینا سوفیا دیدن می کنید. سپس به دیدن مجسمه های مدرنی در موزه دو آرته پوبلیکا خواهید رفت. همچنین چشم انداز بی نظیری از برج های کلون (Colón towers) خواهید دید.

در جهت شماره 2 تمرکز بیشتر بر روی موزه هایی است که دارای آثار آوانگارد هستند. بخش هایی از بناهای دولتی همانند کنگره دلوس دیورتاسو و ساختمان های وزارت خانه همانند نوئووس مینیستریس نیز در این جهت گنجانده شده اند. ورزش نیز در این جهت تور اتوبوسی مادرید گنجانده شده است و اگر علاقه مند به فوتبال هستید می توانید به دیدن استادیوم سانتیاگو برنابئو (Estado Santiago Bernabéu) که استادیوم تیم رئال مادرید است بروید.

در این جهت شما زندگی، هنر و بسیاری از سبک های معاصر مادرید را از نزدیک خواهید دید. در این جهت حدود 16 ایستگاه وجود دارد که مقصد هر ایستگاه را به ترتیب در جدول زیر خواهید دید:

این اتوبوس ها از ساعت 10 صبح از اولین ایستگاه حرکت نموده و در نهایت پس از زدن دور کامل در ساعت 6 بعد از ظهر به سفر و تور خود خاتمه می دهند. هر اتوبوس پس از زمان 15 دقیقه به ایستگاه می رسد. بنابراین شما به هیچ عنوان معطل نخواهید شد.

تور اتوبوسی مناطق تاریخی مادرید - جهت شبانه

در فصل تابستان، زمانی که خورشید غروب می کند، مادرید با چراغ های زیبا و رنگارنگش خودنمایی می کند. در این زمان بسیاری از جاذبه های مادرید برای شما گردشگران و توریست ها، مکانی عالی و مناسب برای تفریح است. اگر می خواهید که از دردسرهای سیستم حمل و نقل در پایتخت اسپانیا دور باشید، می توانید تور شبانه اتوبوس های هاپ آن هاپ آف مادرید را خریداری کنید. امکان خرید تور شبانه، تنها در بازه زمانی 16 جوئن (26 خرداد) تا 15 سپتامبر (24 شهریور) خواهد بود که از جهتهای تور اتوبوسی شماره 1 استفاده می کند.

در این تور می توانید نورپردازی بناهایی همانند میدان دو سیبلز، پوئرتو دو آلکالا، گرن ویا و بنای یادبود دو دبود را تحسین نمایید. به خاطر داشته باشید که اتوبوس ها در این تور، تنها در برخی از ایستگاه های جهت 1 توقف دارند. بنابراین قبل از سوار شدن، جهت را پرس و جو کنید.

در هر صورت برای سفر به مادرید، می توانید بلیط هواپیمای خود را از سایت خبرنگاران خریداری کنید. برای آشنایی با هتل ها و رزرو هتل، نیز می توانید به سایت یا اپلیکیشن خبرنگاران بروید. همچنین در مجله خبرنگاران، خصوصیات بسیاری از هتل های مادرید را به طول مفصل خواهید خواند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: الی گشت
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32879

به "گشت و گذار در پایتخت اسپانیا، با تور اتوبوسی مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در پایتخت اسپانیا، با تور اتوبوسی مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید