خبرنگاران بازاریان ایلام سلامت مردم را بر معیشت خود ترجیح داده اند

به گزارش مجله سرگرمی، ایلام - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف استان ایلام با اشاره به همراهی جدی صنوف مختلف و کسبه بازار با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، گفت: بازاریان این استان سلامت مردم را بر معیشت خود ترجیح داده اند.

خبرنگاران بازاریان ایلام سلامت مردم را بر معیشت خود ترجیح داده اند

یونس حواسیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بازاریان با وجود سختی های اقتصادی ناشی از تعطیلی کسب و کار خود، برای قطع زنجیره کرونا با مردم و دولت هماهنگ شده اند.

وی یادآور شد: همکاری بازاریان این استان تا جایی است که فعالان واحدهای صنفی که فعالیت آن ها ممنوع اعلام شده است، پیش قدم در اجرای محدودیت ها هستند.

رییس اتاق اصناف استان ایلام در عین حال هشدار داد: آن دسته از بازاریان که محدودیت ها را نادیده گرفته و از آنها تخطی نمایند مورد بازخواست و اعمال قانون قرار می گیرند.

حواسیان در مورد معدود واحدهای متخلف نیز گفت: 40 واحد صنفی متخلف که در گروه های سه و چهار قرار دارند و به مصوبه ستاد ملی کرونا عمل نکردند در استان ایلام پلمب شدند.

وی گفت: نظارت بر بازار ایلام به جهت رعایت تمامی مفاد طرح محدودیت های شدید کرونایی به دقت انجام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، شیوع کرونا از ابتدای اسفندماه تا به امروز با توجه به نبود داروی تعیین درمان آن در کشور، شیوه جدیدی از زندگی را برای مردم رقم زده و تا به امروز اقدام های مختلفی برای کنترل این بیماری انجان گرفته است.

جدیدترین برنامه دولت، اجرای سه طرح عمده کرونایی شامل مدیریت، نظارت و آموزش محله محور، محدودیت تردد و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و تعطیلی نسبتا وسیع در سیستم اداری و بازار بوده که از ابتدای هفته جاری در این استان اجرا شده است.

از مجموع 11 شهرستان استان ایلام 2 شهرستان در شرایط قرمز کرونا، هشت شهرستان نارنجی و تنها یک شهرستان زرد است.

بر اساس آخرین اطلاعات، شهرستان های ایلام و چرداول در شرایط قرمز، سیروان، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر در شرایط نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در شرایط زرد قرار دارند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 121618

به "خبرنگاران بازاریان ایلام سلامت مردم را بر معیشت خود ترجیح داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازاریان ایلام سلامت مردم را بر معیشت خود ترجیح داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید